Om mig

Mit billede
Nanna H. Pedersen, Fashion Designer (BA). This is my personal blog with the purpose of showing and writing about my fashion-related or non-fashion-related thoughts, reflections, inspiration and work. Contact: mail: holdgaard-blog@hotmail.com

lørdag den 22. juni 2013

WHERE WE FIND INSPIRATION

 photo tumblr_m5nyqj3adt1r1obk0o1_500_zpsbabebda8.jpg

 photo tumblr_maglpdQJwX1ry95uuo1_500_zpsbaa6c833.jpg

 photo tumblr_m3k1qq1RJH1qem0hdo1_500_zps7a37e663.jpg

Inspiration for mig kan både være en mental tilstand, følelse, sindstilstand, psyke, ja der er jo mange synonymer for det, men andre gange har jeg brug for noget mere konkret, om det er stilperiode eller et billede er forskelligt, men ovenstående billeder kunne være udgangspunktet for en inspiration til en kollektion eller bare en enkelt style. I forbindelse med studiet skal mit udgangspunkt dog være mere problemorienteret og have mere dybde og beskrivelse, men jeg kunne godt forestille mig at udtryksmæssigt ville min bachelor opgave ose af hvad de ovenstående billeder indeholder; Kompleksitet med en renhed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar