Om mig

Mit billede
Nanna H. Pedersen, Fashion Designer (BA). This is my personal blog with the purpose of showing and writing about my fashion-related or non-fashion-related thoughts, reflections, inspiration and work. Contact: mail: holdgaard-blog@hotmail.com

søndag den 23. juni 2013

ESSENSEN

WHEN THE HEAT HAS PASSED

THE BLACK BASICS

SWAG OUTFIT :)


Når jeg iklæder mig diverse beklædningsdele er det MEGET essentielt for mig at det er behageligt, råt og skødesløst. Nogle enkelte gange kan jeg godt lide at iføre mig noget der har nogle spændende detaljer såsom noget håndsyet eller en form for dekonstruktion som er anderledes fra en klassisk sammensætning. Men alt i alt iklæder jeg mig meget mere kommercielt end det jeg designer og syer, blot fordi jeg gerne vil stå i skyggen af mit arbejde og lade det tale for sig selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar