Om mig

Mit billede
Nanna H. Pedersen, Fashion Designer (BA). This is my personal blog with the purpose of showing and writing about my fashion-related or non-fashion-related thoughts, reflections, inspiration and work. Contact: mail: holdgaard-blog@hotmail.com

mandag den 3. juni 2013

FAVORITE FALL 2013 LOOKS

 photo FALL13-3_zps811e4bf7.jpg

The Row, Isabel Marant, DKNY, Prabal Gurung

 photo FALL13-2_zpsf65f2d7a.jpg

Ann Demeulemeester, (den-designer-kan-jeg-sgu-ikke-lige-huske), Givenchy, Chanel

 photo FALL13_zps42e43910.jpg

Alexander Wang, Helmut Lang, Proenza Schouler, Dries Van Noten 

 Her er mine favorit looks fra Fall 2013, som blev vist for godt 4 måneder siden og som rammer butikkerne dette efterår. LOOOOOVE. Mine ultimative favoritter hvor jeg nærmest var forelsket i hele kollektionen er Alexander Wang (of course) og Proenza Schouler. Men jeg har også efterhånden fået en stor forkærlighed for alt hvad Dries Van Noten laver. Han og hans team formår virkelig at få kontraster til at fungere sammen i én helhed, på trods af at det virker sofistikeret har det også altid noget skævt over sig, ligesom hans SS13 kollektion, hvor grunge blev gjort let/feminint og kombineret med højtidlige elementer som en perlebesat nederdel i bedste Haute Couture stil. Det skabte den perfekte ideele balance.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar