Om mig

Mit billede
Nanna H. Pedersen, Fashion Designer (BA). This is my personal blog with the purpose of showing and writing about my fashion-related or non-fashion-related thoughts, reflections, inspiration and work. Contact: mail: holdgaard-blog@hotmail.com

søndag den 30. juni 2013

AMANDA SEYFRIED + GIVENCHY

 photo met-gala-after-party-amanda-seyfried-h724_zpscdb30128.jpg

 photo GIVENCHY_zps1541b843.jpg

Dette "outfit" eller den kjole på øverste billede er virkelig en favorit lige nu, og det samme gælder den kollektion den tilhører. Jeg elsker den måde man kan gøre noget så afslappet som T-Shirt kjole så spændende og sofistikeret ved at bruge fotografier som print og sammensætningen af dem + den kontekst T-Shirt kjolen bliver sat i, som man jo så må give Amanda Seyfried credit for. Den er fra Givenchy's Fall 2013 kollektion. Der er mange dele af kollektionen der egentlig slet ikke er mig, men jeg kan sætte pris på kollektionen som helhed fordi den røde tråd er så tydelig, inspirationen ligeså, man kan se sammenhængen, det er gennemført lige fra valg af materialer, originalitet med print-sammensætning, til sammensætning af beklædningsdele, sweatshirt kombineret med pencilskirt som et eksempel. Det er for coooolt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar