Om mig

Mit billede
Nanna H. Pedersen, Fashion Designer (BA). This is my personal blog with the purpose of showing and writing about my fashion-related or non-fashion-related thoughts, reflections, inspiration and work. Contact: mail: holdgaard-blog@hotmail.com

lørdag den 15. juni 2013

WORK IN PROCESS // HOLDGAARD

 photo SAM_2985_zps87ebe94e.jpg
 photo d5a32607-aa6b-4328-98e5-be21e6bc9115_zps5691498a.jpg
 photo SAM_2980_zpsee54e441.jpg
 photo SAM_2978_zps9f33e322.jpg
Jeg er i øjeblikket i praktik i forbindelse med min uddannelse (PBA Fashion Design på KEA) hos Bundgaard-Nielsen, og dermed har jeg lidt mere tid til side projekter end jeg normalt har haft. Jeg har derfor "besluttet" at arbejde videre på min semesteropgave "Deconstructed Tomboy", eller det vil sige at jeg har besluttet mig for at arbejde videre med et af de looks jeg skabte i den opgave, og jeg vil med det look forsøge at skabe en skarp mini kollektion omkring det. Min kritik til min præsentation af opgaven var, at det lignede, at jeg havde gang i to kollektioner, så den røde tråd var altså ikke helt tilstede, og de mente at jeg skulle fokusere på de styles I ser på nedenstående billede, fordi de har potentiale for at være udgangspunktet for en hel kollektion. Det er så det potentiale jeg vil realisere... mest for mig egen skyld, for øvelse og for at finde frem til min signatur. 

På ovenstående billeder kan I se hvilke styles jeg i øjeblikket arbejder på, nøgleordene for kollektionen er: Kant, styrke, boyish og det håndgjorte.
   photo _MG_0883V1_zps6a7c3a8e.jpg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar