Om mig

Mit billede
Nanna H. Pedersen, Fashion Designer (BA). This is my personal blog with the purpose of showing and writing about my fashion-related or non-fashion-related thoughts, reflections, inspiration and work. Contact: mail: holdgaard-blog@hotmail.com

lørdag den 3. august 2013

THE BAG IN PROGRESS

 photo SAM_3186_zps04adfb26.jpg

 photo SAM_3181_zps3d7474db.jpg

Endnu engang begiver jeg mig ud i at håndsy noget fuldstændig, über alles... så ambitiøs. Denne gang faldt valget på en taske jeg tidligere har lavet i mørklægningsgardinsstof i forbindelse med studiet. Jeg er ret vild med den nye her so far, dog kræver det noget tålmodighed fordi alting tager jo længere tid når det er håndsyet. Men hold kæft hvor jeg nyder den tid det tager, og hvordan man langsomt kan følge hvordan tasken tager form, og så bliver jeg æstetisk stimuleret af hvordan pæn håndsyning ser ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar