Om mig

Mit billede
Nanna H. Pedersen, Fashion Designer (BA). This is my personal blog with the purpose of showing and writing about my fashion-related or non-fashion-related thoughts, reflections, inspiration and work. Contact: mail: holdgaard-blog@hotmail.com

mandag den 22. juli 2013

FINDERSKEEPERS - SNEAK PEEK

 photo SAM_3161_zpsdc139333.jpg

 photo SAM_3168_zps5d0e2b2d.jpg

 photo SNEAKPEEK_zps2a060b25.jpg

Jeg har gode nyheder her på bloggen, jeg skal deltage i Finderskeepers med en stand hvor jeg vil sælge mine kreationer//HOLDGAARD. Finderskeepers er et design og tøjmarked dvs. der vil både være folk der sælger deres egne kreationer eller andet lækkert secondhand tøj af andre allerede eksisterende mærker såsom Acne, Day, Stine Goya, og hvad vi ellers har. 

Det gode ved Finderskeepers er, at de er selektive i deres valg af deltagere/standholdere, derfor godkender de kun inden for et vis Kriterium og derfor kan kunden også forvente en god køber eller kigge oplevelse da kriterierne blandt andet er baseret på kvalitet og fornyelse (i forhold til dem der sælger deres eget design). Det lyder ret godt i mine ører. Indtil videre kommer der en god mængde mennesker (over 600), i hvert fald ifølge deres facebook-event, så jeg har lidt sommerfulge i maven over det lige nu. For mig handler det ikke som sådan om at tjene penge, det ville være dejligt ja, men det handler mest om at få mit "brand" ud i luften, få fanget folks nysgerrighed, få noget feedback osv. Ovenstående billeder er et lille sneak peek på hvad jeg blandt andet vil sælge, derudover vil jeg reproducere nogle af mine tidligere succeser i en ny form, hvilket blandt andet tæller Rorschach test-print T-Shirten i både en T-Shirt og kjole form. Jeg håber at se nogle af jer! 

Det finder sted d. 7. og 8. September i København, adressen er; KORSGADEHALLEN, KORSGADE 29 PÅ NØRREBRO fra klokken 11-17 begge dage. Læs mere om eventet HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar