Om mig

Mit billede
Nanna H. Pedersen, Fashion Designer (BA). This is my personal blog with the purpose of showing and writing about my fashion-related or non-fashion-related thoughts, reflections, inspiration and work. Contact: mail: holdgaard-blog@hotmail.com

lørdag den 13. juli 2013

DEEP BEAUTY WITHIN YOU

 photo SAM_3143_zps04d3cfbe.jpg


 photo SAM_3144_zpsff49e2ef.jpg

Ovenstående er nogle af de gaver fra min fødselsdag som jeg lige syntes æstetisk passede sammen.
 
 Igår var det min fødselsdag hvor jeg fyldte 23 år (!!), fejringen forløb over to dage i det bedste selskab med nogle af dem der betyder mest og er en del af ens hverdag. Mit liv har på det seneste været fyldt med mange blandede følelser, tvivl, selvværds problemer og spørgsmål, hvor jeg har truffet nogle dumme beslutninger for at få opmærksomhed som jeg troede jeg gik glip af eller manglede, det var et forsøg på at være ligesom jeg troede man brude være, og jeg forsøgte at finde ro på de forkerte måder. Egentlig er det meget kliche-agtigt at have det på den måde imens man stadig er ung, det gør det dog ikke altid nemmere af den grund. Men på trods af det har jeg også folk omkring mig som støtter mig og hjælper mig på vej med deres erfaring, og jeg kunne ikke være mere taknemmelig, og nogle af de folk var sammen med mig igår og iforgårs for at fejre mig. Det føltes som en bekræftigelse i, at jeg er god nok som jeg er og som en hyldest til livet, en bekræftigelse i at livet er smukt og fyldt med kærlighed, og det er virkelig vigtigt at huske hvilke succeser man har i sit liv, fordi hvis man arbejder hårdt og holder lidt igen engang imellem med det man ved man nemt ikke vil kunne kontrollere, vil man se at det er de gode oplevelser oftest fylder mest. 

Det her indlæg blev pludseligt meget personligt, men samtidig tror jeg at grunden til at jeg deler det, er fordi jeg tror at der er flere derude der nogle gange måske har det som mig, og måske kan disse ovenstående ord være en trøst eller en hjælp til huske sig selv på hvor meget man sikkert har at være glad for, og hvis man ikke har, så er mit råd at gå ud, find det med det samme og dyrk det så meget som muligt, og vær glad!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar