Om mig

Mit billede
Nanna H. Pedersen, Fashion Designer (BA). This is my personal blog with the purpose of showing and writing about my fashion-related or non-fashion-related thoughts, reflections, inspiration and work. Contact: mail: holdgaard-blog@hotmail.com

torsdag den 2. januar 2014

ELLE STYLE AWARD - NEW NORDIC DESIGN TALENT OF THE YEAR

Deconstructed and reconstructed Tomboy


Efter jeg blev spurgt at komitéen bag "Elle Style Award - New Nordic Talent of the year", om jeg ville deltage, sagde jeg selvfølgelig ja, og begyndte at kreere nye styles til en mini kollektion, bestående af 5 looks. Ovenfor kan I så se mini kollektionen. Dette er konkurrence, hvor der deltagere 125 designere i alt, og gennem votering vil 25 semi-finalister gå videre. Jeg håber, at I derude, vil jeg hjælpe mig på vej til at nå drømmen om at blive semi-finalist, og måske endda vinde.

Hvis I kan lide, hvad I ser ovenfor, så følg linket nedenfor og sæt din stemme på mig, så jeg kan komme videre i puljen. Det er i forvejen super fedt, at jeg overhovedet er med i konkurrencen, og det ville betyde så meget for mig, hvis jeg kom videre til næste runde. Tak på forhånd, I er de bedste! :)

Link: http://elle.muuse.com/#!vote/204-nanna-pedersen 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar