Om mig

Mit billede
Nanna H. Pedersen, Fashion Designer (BA). This is my personal blog with the purpose of showing and writing about my fashion-related or non-fashion-related thoughts, reflections, inspiration and work. Contact: mail: holdgaard-blog@hotmail.com

fredag den 20. februar 2015

HOLDGAARD SPRING 2015 - PREVIEW









En lille forsmag på HOLDGAARD Spring 2015 - Nu er det jo ikke fordi, at jeg skal ud og sælge mit tøj i forskellige butikker. Men jeg forsøger såvidt muligt altid at arbejde på et projekt, uden at det nødvendigvis har et formål - men når projektet så begynder at tage form på den måde man ønskede, eller næsten, skaber det virkelig en vidunderlig følelse af succes indeni en, det gjorde det i hvert fald i mig. Og det er det bedste jeg ved.

Jeg synes at disse styles er blevet rigtig fine, der er selvfølgelig altid plads til forbedring. Jeg er også stadig igang med at lave nogle styles som mangler i "kollektionen" - men de må blive tilføjet en anden dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar