Om mig

Mit billede
Nanna H. Pedersen, Fashion Designer (BA). This is my personal blog with the purpose of showing and writing about my fashion-related or non-fashion-related thoughts, reflections, inspiration and work. Contact: mail: holdgaard-blog@hotmail.com

fredag den 18. juli 2014

THE WAY "THE ROW" DOES IT


Jeg sidder lige her fredag aften, og der er virkelig VARMT, og jeg arbejder hver evig eneste dag denne sommer ligesom sidste sommer.... og sommeren før den. Men penge er jo altid godt, og jeg har det jo bedst når jeg arbejder. Men derfor kunne jeg nu godt tænke mig at opleve en vaskeægte etnisk sommer i f.eks. Marokko eller en vaskeægte storby ferie til New York - jeg har været der skal det siges, men ikke om sommeren. Jeg kunne bare godt tænke mig en rejse der ikke tog udgangspunkt i at være en studietur eller lign. Anyways... hvis jeg skulle afsted til et rigtig anti-turist-agtig sted eller et rigtigt turist-agtigt sted, ville jeg gerne klæde mig i stil med The Row SS14 kollektionen. Den er meget underspillet og etnisk inspireret og ikke nødvendigvis sexet på en åbenlys måde. Jeg elsker bare denne helt nede på jorden attitude, som både kan fungere i byen og i roligere omgivelser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar