Om mig

Mit billede
Nanna H. Pedersen, Fashion Designer (BA). This is my personal blog with the purpose of showing and writing about my fashion-related or non-fashion-related thoughts, reflections, inspiration and work. Contact: mail: holdgaard-blog@hotmail.com

lørdag den 19. juli 2014

IN THE MEANTIME - IN THE STUDIO


Her er endnu et "sneak peek" på en af de styles jeg arbejder på i dele-studiet i øjeblikket, denne style er blevet lidt af en favorit, og det er fordi at dette design VIRKELIG repræsenterer min design æstetik. Der er elementer i dette design, som jeg forestiller mig skal være gentagende for alle de designs jeg nogensinde udvikler, og det er elementer, som jeg har brugt før i de styles jeg har været mest tilfredse med. Jeg glæder mig til at få stablet et photoshoot på benene når disse styles engang er færdige. Dette photoshoot sker sandsynligvis sammen med nogle af mine kære venner, så er det altid lidt hyggeligere, men denne gang skal location være alfa omega, og jeg ved allerede hvilken slags det skal være. Men jeg vil ikke udlevere alle mine kreative tanker og ideer her på nettet, lige pludselig ejer man ikke engang sine egne designs mere. Men lige så snart at der er et reelt resultat fra et photoshoot, så ryger det direkte herind på bloggen. Jeg glæder mig til at vise jer det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar