Om mig

Mit billede
Nanna H. Pedersen, Fashion Designer (BA). This is my personal blog with the purpose of showing and writing about my fashion-related or non-fashion-related thoughts, reflections, inspiration and work. Contact: mail: holdgaard-blog@hotmail.com

fredag den 4. juli 2014

HOLDGAARD IN THE MAKING


Jeg har været så heldig at have en veninde, A, der kender alle de rigtige mennesker, som har været så flink at leje lidt plads i et studie til mig, hvor der er alt hvad en designers/syerske's hjerte kan begære. I dette studie arbejder pt på en lille kollektion for bl.a. at danne en bedre portfolio, for at blive en bedre designer, og bare fordi jeg elsker det. Jeg elsker at mit arbejde er ét sted, og mit hjem et andet sted. Det er ret fantastisk at have sådan et sted hvor man virkelig kan dyrke sin passion, Fashion Design. Ovenstående er et lille sneak-peek preview af hvad jeg laver, som fokuserer på noget japansk, superhelte-tema, noget sort og noget unisex - og så siger jeg ikke mere ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar