Om mig

Mit billede
Nanna H. Pedersen, Fashion Designer (BA). This is my personal blog with the purpose of showing and writing about my fashion-related or non-fashion-related thoughts, reflections, inspiration and work. Contact: mail: holdgaard-blog@hotmail.com

søndag den 18. maj 2014

LIVING ON AN ULTIMATE HIGH AND LOW




Dette indlæg indeholder en del tankestrøm, men en tankestrøm der har en vigtig pointe, synes jeg selv.

Jeg har efterhånden høje forventninger til hvordan virkeligheden skal se ud, og hvordan vi mennesker skal være sammen med hinanden på, men sådanne forventninger vil ALDRIG blive 100% indfriet - og det skal jeg efterhånden acceptere. Her for en uges tid siden udkom der er film på facebook, der blev delt af millioner af folk (garanteret), en film der fokuserer på, at vi er så optaget af sociale medier og har vores hoveder begravet i vores telefoner konstant, og derfor går vi glip af alle mulige chancer for en fantastisk oplevelse, og der bliver jeg sådan lidt.... irriteret - Tænk at der skal en eller anden random film til at få folk til at indse det, det er jo ikke noget nyt at vi er sådan, og det er heller ikke særlig svært at forstå at sådan er virkeligheden, og at det er sådan vi er sammen med hinanden på... Vi er online med hinanden, og det er fucking irriterende. Men på den anden side, sådan er jeg jo selv.. jeg tjekker sgu meget min tlf. Men jeg ville ønske at der kunne være flere fysiske sociale interaktioner mellem folk, som IKKE inkluderer en smartphone med diverse sociale platformer involveret. Men når vi så endelig snakker sammen, sådan rigtigt snakker sammen... så er det en masse snak om brok, bagtaleri, job, alt det vi ikke er tilfredse med. Forhelved... Hvorfor skal det være sådan? Og hvorfor er jeg selv sådan? Og hvis jeg fortæller om noget positivt, så handler det ofte... altid om film, weekendens scoring, mode, oplevelser, som er fortalt på et kort øjeblik, og så sidder jeg tilbage og føler... "Øv, var der virkelig ikke mere at snakke om? Er der ikke mere til livet end det?" Og det er fandeme nederen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar