Om mig

Mit billede
Nanna H. Pedersen, Fashion Designer (BA). This is my personal blog with the purpose of showing and writing about my fashion-related or non-fashion-related thoughts, reflections, inspiration and work. Contact: mail: holdgaard-blog@hotmail.com

søndag den 23. februar 2014

HEROES, ANTI HEROES AND VILLAINS


Hej bloggen og dem der nu måtte følge med! - For lige "kort" at give et resumé af mit liv PT, så bruger jeg mine dage på at arbejde, konstant - virkelig KONSTANT. Men jeg er selvfølgelig ovenud lykkelig. For det første elsker jeg at arbejde og være igang, for det andet har jeg det bedst når jeg arbejder for og tjener mine egne penge, og for det tredje så slipper jeg for at være på dagpenge og alt det påstyr der følger med det. Det er mærkeligt at være færdig med at studere, eller i hvert fald ikke at have en konkret plan med sit liv, men det er også spændende at have en hverdag der er meget forskellig fra dag til dag. Jeg arbejder med lidt forskelligt lige nu, noget mere spændende end andet, jeg gør rent flere steder, arbejder som salgsassistent i STOF2000 og det sidste, og mest spændende job, er et freelance job som teknisk design assistent hos en designer jeg var i praktik ved, da hun arbejdede under eget navn. Nu arbejder hun så som chef designer et nyt sted, og der har hun været så fantastisk at tage mig med på et freelance-plan, og det er FANTASTISK, jeg er omgivet af meget dygtige og søde mennesker, hvilket fuldender en ret perfekt tilværelse - intet er selvfølgelig garanteret på et langsigtet plan, når det er freelance, men jeg tror på, at når man arbejder hårdt, belønnes det også på den ene eller anden måde - man skal blot være tålmodig og speak up, men samtidig være ydmyg.

'

På den private front arbejder jeg i øjeblikket på et projekt, som jeg vil deltage i MUUSE konkurrencen med næste år, og som skal pifte min portfolie op, temaet er "Heroes, Anti-Heroes og Villains". - Det handler i bund og grund om den mørke side af hele helte universet og tanken om at skabe en uniform der kan bekæmpe en korrupt verden, lidt á la Batman historien, you know. Når jeg ser nyhederne synes jeg der sker så meget vanvittigt ude i den store verden, og vi bliver konstant mindet om hvor skrækkeligt det er nogle steder. Nu skal vi rejse os og være stærke! Gennem denne kollektion, vil jeg give et bud på en fortolkning af hvad det vil sige at være Bad Ass og kunne indsamle de styrker som både helte, anti-helte og fjender har, i en kollektion. Jeg elsker sådanne hjemme projekter! Stay tuned for more!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar