Om mig

Mit billede
Nanna H. Pedersen, Fashion Designer (BA). This is my personal blog with the purpose of showing and writing about my fashion-related or non-fashion-related thoughts, reflections, inspiration and work. Contact: mail: holdgaard-blog@hotmail.com

søndag den 20. januar 2013

THE PERFECT PANTS

 photo SAM_2653_zps05eb5381.jpg

 photo SAM_2651_zps34062207.jpg

 photo SAM_2656_zpsf8d06ec7.jpg

Dette er min 2. Style fra mit valgfagsmoduls forløb, Manual Pattern Making. Jeg tænkte, at jeg ville konstruere og sy et par bukser fordi jeg ALTID laver jakker, og da vi havde fået at vide, før dette forløb startede, at vi skulle så vidt muligt forsøge at udfordre os selv, tænkte jeg, at det ville være den oplagte mulighed for netop at gøre dette. Jeg synes dog, at jeg er kommet godt fra det, bukserne har en løs pasform, men er stadigvæk slankende, fordi mønsteret har en omvendt spids trekants form. De sidder perfekt! der er desuden en trykknappe lukning bag lynlåsen så lynlåsen ikke smutter ned. De er helt og aldeles mine nye favorit bukser!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar