Om mig

Mit billede
Nanna H. Pedersen, Fashion Designer (BA). This is my personal blog with the purpose of showing and writing about my fashion-related or non-fashion-related thoughts, reflections, inspiration and work. Contact: mail: holdgaard-blog@hotmail.com

søndag den 6. januar 2013

MY BEST WORK - HOLDGAARD

Photobucket

Photobucket

Jeg ville nok betegne denne frakke som det bedste jeg nogensinde har designet og kreeret, den er fuld forret og selve jakkens materiale er en blanding mellem uld og kashmir, hvilket tilføjer en del eksklusivitet. Hvis jeg selv skal sige det, så er den også ret godt lavet med god finish og det hele - det er virkelig sjældent jeg roser mit eget arbejde, men det gør jeg sgu lige i dette tilfælde, jeg er rimelig stolt af mig selv. Frakkens længde når omkring knæet (hvis man altså er 167cm høj), den lukkes med en knappe og har paspolerede lommer. Der skal nok snarest komme et outfit-indlæg hvor jeg har jakken på, så den kan ses ordentligt og i et bedre perspektiv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar