Om mig

Mit billede
Nanna H. Pedersen, Fashion Designer (BA). This is my personal blog with the purpose of showing and writing about my fashion-related or non-fashion-related thoughts, reflections, inspiration and work. Contact: mail: holdgaard-blog@hotmail.com

torsdag den 17. januar 2013

GET A SNEAK PEEK #HOLDGAARD #SCHOOL

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Well, well... long time no see, lolzz. Anyways jeg ville lige smide nogle billeder op på bloggen som godt og vel visualiserer hvad jeg har gang i lige nu. De to øverste er blot lige for at minde jer om, at jeg har nye varer på min salgsblog: www.holdgaard.blogspot.com 

- De sidste tre billeder viser en jakke jeg har designet og syet op i forbindelse med mit valgfagsmodul på min uddannelse og som en del af dette semesters afslutning inden jeg påbegynder mit 6. semester. Jeg fik "manual pattern making" som mit valgfag, og jeg er SÅ glad for det. Vores underviser er så dygtig, hun arbejder for BARBARA i GONGINI udover at være underviser engang imellem, hun kan sit kram! For at kunne bestå dette forløb, skal vi sy to styles op (både i prøve stof og det rigtige stof). Vi måtte selv bestemme om det skulle være et af vores egne designs vi valgte at konstruere og sy op eller en andens design. Derudover skal der også laves style specifikation og rentegnet mønster, som er klar til produktion, altså ikke at det skal produceres, men det er det vi skal forestille os. BUM, så fik I også det med, jeg er som sagt igang med min bachelorgrad med specialet Fashion Design på KEA i København.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar