Om mig

Mit billede
Nanna H. Pedersen, Fashion Designer (BA). This is my personal blog with the purpose of showing and writing about my fashion-related or non-fashion-related thoughts, reflections, inspiration and work. Contact: mail: holdgaard-blog@hotmail.com

tirsdag den 29. januar 2013

GLITTER AND BIKER

 photo HOLDGAARD-JACKET-GLITTER_zps58af80ba.jpg
Endnu en lille kreation herfra, en biker jakke i samme model som den grå biker jakke vist for et par indlæg siden. Denne er blot lavet i et andet... mere specielt... materiale, jeg kan ikke huske hvad det præcist består af, men jeg går udfra at det er en eller anden form for bomulds blanding, og så er der lige tilført en masse glitter på materialets overflade, hvilket jeg elsker! Dens mørke sort/brun baggrund er dog med til at nedtone looket lidt. 

PS. Billedet kommer overhovedet ikke til sin ret her, men som sagt er det samme model som det grå biker jakke, som jeg fornylig har lavet, så scroll et par indlæg tilbage, og så vil I bedre kunne se silhuetten og detaljerne.

Den kan købes på min salgsblog til 900kr.: www.holdgaard.blogspot.com

 photo ScreenShot2013-01-30at123012AM_zps129b1dbc.png
Dette billede er en arbejdstegning af min style. Når man vælger at tage den uddannelse som jeg er igang med, er dette noget af det første man lærer i designteknolog delen/AK. Det kaldes rentegning af skitser af styles, dette gør man eksempelvis ofte i Illustrator eller lign. Adobe Programmer. Når og hvis man når til Bacheloren i Fashion Design/PBA, som jeg er igang med, er det givet at man bare skal kunne sådan noget, det er også noget de kræver ude på arbejdspladsen, og man skal helst ikke være for langsom til det, tid er penge you know. Illustrator er et rigtig godt program hvor man blandt andet også kan eksperimentere med print og andre effekter, man kan sågar bruge det som en skitse template hvis man har et bamboo bræt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar