Om mig

Mit billede
Nanna H. Pedersen, Fashion Designer (BA). This is my personal blog with the purpose of showing and writing about my fashion-related or non-fashion-related thoughts, reflections, inspiration and work. Contact: mail: holdgaard-blog@hotmail.com

torsdag den 3. januar 2013

DAILY INSPIRATION

Photobucket

Photobucket

Jeg er en sucker for trends, visse trends, så selvfølgelig er jeg også helt vild med sporty-viben som har været en trend i et stykke tid efterhånden (I know) - Men jeg har først rigtigt omfavnet trenden nu, jeg elsker huer, sneakers, logo T-Shirts, sweatshirts osv. Men inspiration kommer jo fra mange steder, jeg er altid tiltrukket af Rock'n'Roll og den minimalistiske stil, så den vil også altid blive integreret i mine daglige outfits, hvor trends kommer og går... og måske forbliver de. 

Alle billeder er fra min tumblr: www.holdgaardnp.tumblr.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar