Om mig

Mit billede
Nanna H. Pedersen, Fashion Designer (BA). This is my personal blog with the purpose of showing and writing about my fashion-related or non-fashion-related thoughts, reflections, inspiration and work. Contact: mail: holdgaard-blog@hotmail.com

onsdag den 19. december 2012

HOLDGAARD SHOP UPDATED AND A LITTLE ABOUT THE POP-UP SHOP

SAM_2242_zpsb9ba0565

SAM_2245_zps1f6060d9

SAM_2244_zps0b29b504

De sidste tre dage har for mit vedkommende stået på pop-up shop, hvor mine medstuderende og jeg solgte vores seneste kreationer, som vi havde designet og syet i forbindelse med et "Zero Waste" projekt. Dette projekt gik ud på at designe og kreere styles ud fra forskellige bæredygtige metoder hvor vi enten brugte rester til at kreere dem eller bruge alt stoffet fra en hvis meter og længde. Så ingen spild. Jeg fik solgt tre ting ud af 5, så jeg er meget tilfreds, der er dog stadig to styles tilbage som I nu har mulighed for at købe. 

Besøg min wedshop hvor I kan finde de items der stadig kan købes + en masse andet: 

www.holdgaard.blogspot.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar