Om mig

Mit billede
Nanna H. Pedersen, Fashion Designer (BA). This is my personal blog with the purpose of showing and writing about my fashion-related or non-fashion-related thoughts, reflections, inspiration and work. Contact: mail: holdgaard-blog@hotmail.com

torsdag den 27. december 2012

GOING STREET FOR X-MAS

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Her i juleferien var jeg i Berlin for at fejre blandt andet juleaften og bare generelt for at holde ferie. Jeg fik selvfølgelig købt nogle beskedne items, som jeg lige ville beskrive og vise frem her på bloggen, nogle items som jeg betragter som julegaver fra mig til mig og nogle få fra andre; en I-LOVE-BERLIN T-Shirt, Berlin skilt, American Apparel hue + rygsæk, oversize Adidas T-Shirt og Adidas net - Men det bedste af det hele var at jeg fik en stor, vamset, lækker og fuldkommen perfekt striktrøje i grå nuancer, som min mor har strikket til mig! Hun kan bare sit kram, og jeg elsker den! Eller der er endnu en gave der topper med denne, men den kræver sit eget blog-indlæg. Fortsat god ferie derude, glædelig jul og godt nytår

Ingen kommentarer:

Send en kommentar