Om mig

Mit billede
Nanna H. Pedersen, Fashion Designer (BA). This is my personal blog with the purpose of showing and writing about my fashion-related or non-fashion-related thoughts, reflections, inspiration and work. Contact: mail: holdgaard-blog@hotmail.com

søndag den 9. december 2012

FOR SUSTAINABILITY AND FOR YOU

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Disse styles som ovenstående billeder viser, vil være nogle af dem der er mulige at købe i en pop-up shop d. 18. og 19. December, dvs. i denne måned og lige op til jul (hint! hint!) - I forbindelse med et projekt forløb i skolen, Zero Waste, har jeg og mine medstuderende kreeret forskellige beklædningsdele og accessories. Vi har benyttet os af forskellige bæredygtige metoder til at skabe dem, så de vil også kunne bæres med god samvittighed. Dem kan I læse meget mere om på min skole-relaterede blog (www.nannahp.keablogs.dk) Desuden vil jeg sige at der bliver en masse lækre items man kan erhverve sig, mine medstuderende er nemlig i mine øjne meget talentfulde, skarpe, dygtige og kreative. I vil helt sikkert kunne anskaffe jer nogle unikke styles, som I ikke ville kunne finde andre steder. Disse items vil endda være til studievenlige priser (eller jeg kan ikke love det 100%, da det jo er relativt). Vi er en flok glade kreative sjæle der glæder sig til at vise jer hvad vi har brugt mange timer på at skabe!

Adresse mm. vil der blive informeret om senere hen! (engang i næste uge forhåbentlig)

/And thanks to A for being my model/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar