Om mig

Mit billede
Nanna H. Pedersen, Fashion Designer (BA). This is my personal blog with the purpose of showing and writing about my fashion-related or non-fashion-related thoughts, reflections, inspiration and work. Contact: mail: holdgaard-blog@hotmail.com

torsdag den 27. december 2012

DIE BERLINER MAUER

SAM_2399_zps5f63a63e
SAM_2398_zps0221a49c
SAM_2400_zpsdeec6cdd
Knit and leggings: HOLDGAARD. Shoes: New Balance. Bag: Becksöndergaard 

 Når man nu er på ferie og sådan, så er det jo den perfekte og oplagte mulighed til at få taget de famøse outfit-billeder, så det fik jeg gjort da jeg var i Berlin. Det er 2. gang, jeg er på ferie i Berlin, sidste gang var det i forbindelse med at holde både juleaften og nytårsaften + ferie generelt sammen med familien (4 år siden). Denne gang var det også i forbindelse med ferie og juleaften, nytårsaften bliver dog holdt i hjemme i DK. Berlin er bare fantastisk især når det er jul, udover at byen i sig selv er så mega cool, så pynter de så satans meget op og gøre virkelig noget ud af at få julestemningen op i sit højeste gear både visuelt og emotionelt. Billeder af selve Berlin kommer senere.... og billeder der inkluderer beliggenheden som ses på ovenstående billeder kommer også senere, for det var ret spændende. Jeg kan sige at overskriften fortæller en hel del om hvad det er for en beliggenhed jeg hentyder til, looolz

Ingen kommentarer:

Send en kommentar