Om mig

Mit billede
Nanna H. Pedersen, Fashion Designer (BA). This is my personal blog with the purpose of showing and writing about my fashion-related or non-fashion-related thoughts, reflections, inspiration and work. Contact: mail: holdgaard-blog@hotmail.com

søndag den 30. december 2012

BERLIN #PART 5

Photobucket




Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Den 5. og sidste del af min billedstorm fra min tur til Berlin, nu er det vist også nok for denne gang, men når man ikke rejser så meget mere som man gjorde da man var yngre, så må man jo udnytte det til sit yderste når man endelig kommer afsted. Denne del viser min gåtur med de gamle i Tiergarten og stedet hvor regeringen holder til, efter denne tur tog vi på en café der lå ned til vandet, som nok, uden pis, serverede det bedste café mad jeg nogensinde har smagt, haps!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar