Om mig

Mit billede
Nanna H. Pedersen, Fashion Designer (BA). This is my personal blog with the purpose of showing and writing about my fashion-related or non-fashion-related thoughts, reflections, inspiration and work. Contact: mail: holdgaard-blog@hotmail.com

lørdag den 29. december 2012

BERLIN #PART 4

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Her er så fjerde del af min Berlin-tur, og det er fra den dag hvor vi var ude at se et langt stykke af Berlinmuren placeret et sted jeg ikke kan huske, et sted mellem øst og vest (håhå jeg er så sjov, lol). Men det der var rigtig coolt, især når man er en smule kunst interesseret, det fangede virkelig min opmærksomhed. Jeg går udfra at forskellige kunstnere og andre typer fik lov til at udsmykke muren med deres værker for lang tid siden og nu står det der som en del af Berlin. Jeg elsker når noget som oprindeligt var til for et tragisk formål får et nyt formål, et kunstnerisk et endda. Jeg synes også det er et godt symbol på, at vi har brug for de hårde tider til at kunne sætte pris på de gode tider. Kunst, som det gør her, kan enten fortælle, behage, overraske, forskrække, fornærme, forage osv. - dog uden at det skader nogen/noget fysisk, men at det blot pynter, giver os noget at tænke over og sætter sit præg i en fantastisk by som Berlin nu engang er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar