Om mig

Mit billede
Nanna H. Pedersen, Fashion Designer (BA). This is my personal blog with the purpose of showing and writing about my fashion-related or non-fashion-related thoughts, reflections, inspiration and work. Contact: mail: holdgaard-blog@hotmail.com

fredag den 28. december 2012

BERLIN #PART 2

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Her er så lige min 2. del af min billedstorm fra Berlin, der er flere detaljeret billeder end det der blev vist i forrige indlæg. Dette indlægs billeder viser mere hvorfor jeg mener, at Berlin er så fantastisk når det er juletid, prøv lige at se alle de lys, juletræer, juleting osv, jeg elsker Berlin! jeg ved godt at der sikkert er mange af jer der allerede har været der eller kender Berlin, men jeg kan ikke lade være! En af grundene til at jeg også elsker Berlin, er fordi det ikke ligger helt uden for rækkevidde rent økonomisk og geografisk - mange har muligheden for at tage derned og samtidig kunne overleve dernede for de penge man nu har, inklusiv mig selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar